Uw aanvraag is verzonden.
Ok

NIJHA CASE

Catalogi en productbladen in een handomdraai

DESK heeft verschillende systemen vervangen die Nijha gebruikte om catalogi, offertes en de webshop van actuele informatie te voorzien. Offertes, productbladen en catalogi kunnen nu snel gepubliceerd worden doordat veel processen zijn geautomatiseerd. Met DESK kan Nijha nu klantgericht en persoonlijk te werk gaan.

 

Verschillende systemen

Nijha heeft altijd al de ambitie gehad om vooruitstrevend te zijn in haar vakgebied. Helaas vormden de ineffectieve communicatie- en publicatieprocessen soms een beperking voor Nijha bij het nastreven van deze ambitie. Er werd gebruik gemaakt van verschillende systemen om catalogi, offertes en de webshop van informatie te voorzien. Dit werkte niet efficiënt, waardoor het veel tijd en geld kostte om de print- en online kanalen goed te onderhouden. Zodoende had Nijha de wens om het aantal systemen terug te brengen en het Content Marketing proces veel eenvoudiger en efficiënter te maken.

 

Efficiënt én doelgericht

Toen Nijha kennis maakte met DESK werd al snel duidelijk dat dit het ideale software systeem voor hen was. Met de Service Bus van DESK was Nijha zelf in staat om haar bestaande Vantage ERP-systeem aan te sluiten op DESK. Ook de website werd op het DESK platform aangesloten. Alle kanalen zijn daardoor altijd voorzien van de meest actuele informatie, wat veel gemak biedt en tijd bespaart. Nijha ontwikkelt nu zelf de templates die automatisch toegepast kunnen worden en is niet langer afhankelijk van externe bureaus. Mede daardoor kan Nijha eenvoudig doelgerichte en persoonsgebonden content publiceren, van offerte, productbladen tot catalogus. Onze experts hebben geholpen om de pijnpunten in de infrastructuur van Nijha vast te stellen en de publicatieprocessen te optimaliseren."

 

https://www.nijha.nl/

Nijha investeert in content marketing