Uw aanvraag is verzonden.
Ok

RETAIL

RETAIL

Meer weten?

Afdeling
Interesse
Waarschuwing: Niet alle benodigde velden zijn ingevuld.

Als retailer moet je verschillende uitdagingen het hoofd bieden

Waaronder:

  • Beheren van data voor duizenden producten
  • Het gehele aanbod kunnen communiceren via websites of catalogi
  • Klantgericht communiceren met een persoonlijk aanbod
  • Ondersteunen van verkooplocaties
  • Klanten aan je binden met behulp van aftersales

Zomaar een greep uit de vele uitdagingen waar je mee te maken kan hebben. Door dit soort zaken op een slimme manier aan te pakken kun je de concurrentie aftroeven. Dat lijkt misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar met DESK wordt dit een realistische ambitie.

Door onze jarenlange ervaring in de retailsector kennen we de vraagstukken waar veel retailers tegenaan lopen. We snappen dat deze uitdagingen voor iedereen weer net even anders zijn en dat de producten die je verkoopt uiteen kunnen lopen van heel eenvoudig tot zeer complex.

 

Producten zijn vaak in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar die van elkaar verschillen in bijvoorbeeld afmetingen, kleur en materiaal. Gecombineerde en samengestelde producten kunnen het nog eens extra ingewikkeld maken. Onze DESK software is ontwikkeld om zelfs de meest complexe producten en structuren zo eenvoudig mogelijk te onderhouden en klaar te maken voor publicatie.

 

Met een druk op de knop kunnen de producten als nuttige en goed uitziende content gepubliceerd worden op bijvoorbeeld de website of in brochures. Verandert het assortiment of is een product (tijdelijk) niet leverbaar? Dan kan dat net zo eenvoudig weer aangepast worden.

 

Voor verschillende kanalen, zoals email, folders en digitale brochures, wil je natuurlijk niet steeds verschillende systemen voor nodig hebben. DESK biedt de mogelijkheid om in al deze kanalen te publiceren. Het is zeer eenvoudig om printproducten printklaar naar de drukker te sturen. De inhoud van deze printproducten is vaak anders dan op bijvoorbeeld de website. Met DESK is het heel gemakkelijk om voor ieder kanaal de juiste content te onderhouden.

 

Zelfs persoonlijke communicatie wordt voor iedere retailer bereikbaar met DESK. Doordat DESK het proces vrijwel helemaal automatiseert, ligt ook gepersonaliseerde content binnen no-time bij de klant op de deurmat of in de mailbox. Stel je eens voor hoe de klant zal reageren als hij precies de content krijgt die voor hem interessant is! En niet onbelangrijk: voor de conversie doet het ook wonderen.

 

De klant overhalen om je winkel te bezoeken is één ding, maar je wil natuurlijk ook dat hij naar huis gaat met het product dat hij nodig heeft. Vitrinekaartjes en productbladen met nuttige informatie helpen daarbij. Wil je de klant (en jezelf) écht een dienst bewijzen? Dan is een interactief scherm de oplossing bij uitstek. De winkelbezoeker kan daar alle relevante content over je producten vinden en zelfs al overgaan tot aankoop. Betaling kan dan bij de kassa of via een PIN-terminal en de klant krijgt het product de volgende dag thuis afgeleverd. Wil je helemaal een goede beurt maken? Stuur dan nog een berichtje of mailtje waarin je de klant bedankt en bijvoorbeeld nog wat gebruikstips geeft.

 

DESK heeft tal van toepassingsmogelijkheden, toegesneden op de retail. Zo maakt DESK jouw organisatie niet alleen effectiever, maar wordt er ook nog eens een stuk efficiënter gewerkt. Hieronder tref je een case van retailer Kijkshop aan.

Graag gaan wij met je in gesprek over de mogelijkheden om je werk te verlichten en je organisatie een flink aantal stappen verder te brengen. We tonen je dan ook graag onze nieuwste mogelijkheden.

Kijkshop case
Afdeling
Interesse
Waarschuwing: Niet alle benodigde velden zijn ingevuld.