Uw aanvraag is verzonden.
Ok

JONGEREN EN PRINT

Jongeren en print?

Kazou de jeugddienst van de Christelijke Mutualiteit (CM) in België, organiseert vakanties voor kinderen en jongeren van 7 tot en met 18 jaar. Elke CM-regio heeft een eigen vakantieaanbod.

 

De jongerenvakanties van Kazou waren opeens overal trending topic. Hoe dat komt? Kazou verspreidt bijna 300.000 gepersonaliseerde Vakantiekranten met content op maat. En dat gaat heel ver: jongeren die vorig jaar op reis gingen met Kazou, vinden bijvoorbeeld foto’s van die vakantie terug op de cover. Ontdek de geheimen van efficiënte personalisatie: hoe gaat het in z’n werk? En waarom stuur je een geprinte Vakantiekrant naar jongeren?

 

Seppe is verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie strategie van Kazou. Ook is hij regelmatig actief op social media om maatschappelijk relevante thema’s onder de aandacht te brengen. Hij geeft ons inzicht in de keuzes die Kazou heeft gemaakt in personaliseren van drukwerk en de uitdagingen die dit met zich meebrengt.

 

"De campagne werd gesegmenteerd op basis van het aantal kinderen per gezin, leeftijd (met verschillende foto’s en kleuren per leeftijdscategorie), hun voornaam en horoscoop … Een originele aanpak met resultaat: driekwart van de jeugdvakanties was binnen de week volzet. En we genereerden heel wat buzz op Facebook (Gepersonaliseerd voor elk gezin? Super! of Ik voel mij aangesproken) en Twitter (Kazou is weer eens origineel geweest. Een gepersonaliseerde krant. Love it! of #kazou is sterk in gepersonaliseerde #print reclame)". -Seppe van Pottelbergh, Stafmedewerker Communicatie Kazou.

 

Ook geinteresseerd in een dergelijke oplossing.? Lees de ANWB Reizen case.

ANWB Reizen case