Uw aanvraag is verzonden.
Ok

STAPLES CASE

Gepersonaliseerd drukwerk voor de klanten van Staples!

De invoering van DESK heeft het voor Staples mogelijk gemaakt om persoonlijk drukwerk te leveren aan haar klanten. De klant kan online zelf haar printproducten samenstellen en maakt daarbij gebruik van DESK. Zo kan Staples met behulp van DESK het gemakt bieden dat zij beloven.

 

Een nieuwe dienst

Staples, 's werelds grootste leverancier van kantoorbenodigdheden, streeft ernaar om het bestellen van producten zo eenvoudig mogelijk te maken voor de klant. Om haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, wilde Staples ook persoonlijk drukwerk, zoals briefpapier en visitekaartjes, gaan leveren. Binnen de bestaande IT-structuur was dat echter niet mogelijk. "Klanten willen een one-stop-shop oplossing. Binnen ons logistieke systeem was geen mogelijkheid voor persoonlijk drukwerk. Toch wilden we deze producten kunnen leveren." Staples zocht daarom naar een systeem dat dit mogelijk maakte. Om het voor de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken, moest het systeem aangesloten kunnen worden op het SAP ERP-systeem en het ExpressOrder systeem.

 

DESK

DESK bleek zeer geschikt om Staples te helpen bij het aanbieden van de nieuwe persoonlijke printproducten. Door DESK geïntegreerd in het ExpressOrder systeem aan klanten aan te bieden, kunnen zij zonder tussenkomst van andere partijen zelf hun gepersonaliseerde bestelling plaatsen. De klant kiest het gewenste printproduct en kan dit vervolgens naar wens aanpassen. Daarna wordt de bestelling op normale wijze vervolgd. Op deze manier ervaren vele eindgebruikers over de hele wereld het gemak van DESK.

 

http://www.staples.nl/